Bookstagram inspiratie (2)

Met dit donkere, winterse weer is het tijdsframe om leuke Bookstagram foto’s te maken, behoorlijk beperkt. De zeldzame dagen dat de zon schijnt, heb ik de laatste weken niet de tijd om foto’s te maken. Dit in combinatie met weinig inspiratie voor simpele, maar toch leuke Instagram posts zorgt ervoor dat ik in deze periode van het jaar minder actief ben op Bookstagram dan in de zonnigere maanden.

Maaarrr omdat mijn verhuis er binnen enkele weken aankomt (24 maart!!), wil ik de komende weekends graag voor een kleine voorraad aan foto’s zorgen. Een week niets posten is niet erg natuurlijk, maar ik vind het zelf ook fijner als er wekelijks een foto op Instagram verschijnt.

Dus ik ging op zoek naar inspiratie op Pinterest. En omdat ik er zeker van ben dat ik niet de enige ben die een beetje worstelt met de combinatie donkere dagen en inspiratie, deel ik mijn vondsten met jullie.

Plaats een reactie